comment 0

ΦΑΛΑΦΕΛ ΞΑΝΑ (ΚΑΙ ΞΑΝΑ)

Μετά από πολύ καιρό λοιπόν γράφω κάτι στο αγαπημένο μου μπλόγκ. Τα πράγματα στη ζωή μου έχουν αλλάξει κάπως φέτος και δεν μου μένει ο απαραίτητος χρόνος για να μαγειρεύω όπως θα ήθελα. Πρέπι να ομολογήσω όμως ότι νιώθω πολύ τυχερή αφού η νέα μου ενασχόληση έχει να κάνει με παιδιά και επικοινωνία κάτι που επίσης με γεμίζει πολύ και με κάνει να νιώθω χαρούμενη.
Η πρόταση λοιπόν για την καθαρά Δευτέρα έχει να κάνει με τους αράβικους ρεβιθοκεφτέδες, Δοκιμάστε το και δεν θα μετανιώσετε!

katerina's cooking lab

Πρόσφατα μας επισκέφτηκε στη Θεσσαλονίκη η αγαπημένη μου φίλη και μαθήτρια, η Ειρήνη. Αυτό που δεν ήξερα γι’ αυτήν είναι ότι εδώ και λίγο καιρό, έχει πήρε την απόφαση να τρέφεται ως vegetarian ή πιο συγκεκριμένα flexitarian, που κατά τη γνώμη μου είναι πιο έξυπνο, καθώς δεν απαγορεύεις στον εαυτό σου το κρέας και τα παράγωγά του, αλλά τα καταναλώνεις σε περιορισμένο βαθμό και σε συγκεκριμένες περιπτώσεις, κυρίως όταν είσαι βέβαιος ότι είναι πολύ καλής ποιότητας. Ένας flexitarian δηλαδή δε θα φάει κοτόπουλο από το σούπερ μάρκετ, αλλά μια κότα από το χωριό θα την τιμήσει δεόντως. Μια χαρά μου φαίνεται εμένα αυτό…

Ωστόσο, όταν κάποιος αλλάζει διατροφικές συνήθειες στην αρχή δυσκολεύεται να βρει τα πατήματά του στην κουζίνα. Τι μαγειρεύεις δηλαδή όταν θες να φας κάτι που δεν θα περιέχει κρέας, αλλά θες να είναι γρήγορο, νόστιμο και εύκολο, και ζεις στην Ελλάδα; Γιατί, κακά τα ψέματα, μπορεί εδώ που ζούμε να…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 577 επιπλέον λέξεις

Σχολιάστε