Σχόλια 5

ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ

Κάθε χρόνο τα τελευταία χρόνια που βρισκόμαστε στην Αθήνα καλούμε φίλους στο σπίτι και τσικνίζουμε.

 

Επειδή δεν έχω δυνατότητα να έχω ψησταριά με κάρβουνα ψήνω σε πλάκες μαντεμένιες. Γενικά έχω μαντεμένια σκεύη γιατί θεωρώ ότι αναπτύσουν ωραία θερμοκρασία και ψήνουν -μαγειρεύουν πολύ ωραία.

Το πιο παλιό μου μαντεμένιο σκεύος είναι ένα μαντεμένιο γουόκ που το έχω από το 1994 . Τα μαντεμένια σκεύη είναι αθάνατα αρκεί να τα προσέξεις λίγο στο καθάρισμα τους.

Για φέτος κάτι που λιμπίζομαι είναι παντσέτες και μαριναρισμένα παιδάκια κοτόπουλου.

ΠΑΝΤΣΕΤΑ

Στη Θεσσαλονίκη από όπου κατάγομαι η ψητή παντσέτα είναι must.

Το κλασσικό βρώμικο καντίνας έδεσμα είναι ψωμάκι -παντσέτα- μουσταρδα-κέτσαπ-κρεμμύδι-ντομάτα.

 Aυτό θα κάνω το βράδυ. Ψητή παντσέτα με κριτσανιστό το λιπάκι της μέσα σε αφράτο λευκό ψωμάκι και τα διάφορα συνοδευτικά.

ΠΑΪΔΑΚΙΑ ΚΟΤOΠΟΥΛΟΥ

Το δεύτερο είναι τα μαριναρισμένα παιδάκια κοτόπουλου. Ενα κοτόπουλο, λέμε στον κρεοπώλη να μας το κόψει παιδάκια, το μαρινάρουμε σε μίγμα με μπαχαρικά της αρεσκείας μας όπου σίγουρα θα υπάρχει κέτσαπ .

Εγώ συνήθως από μπαχαρικά βάζω ξερό κύμινο, ξερό κόλιανδρο, πιπέρι, ρίγανη, πάπρικα.

Οσες περισσότερες ώρες το μαρινάρετε τόσο το καλύτερο για το τελικό αποτέλεσμα: ζουμερό και μαλακό κρέας με αρωματικό και γλυκόξινο προφίλ.

 Σως που μου αρέσουν είναι στραγγιστό γιαούρτι μαζί με χαρίσα(καυτερό αράβικο μίγμα) ή  στραγγιστό γιαούρτι με πολτοποιημένη ψητή πιπεριά φλωρίνης .

Λοιπόν καλή τσικνοπέμπτη με αγαπημένους φίλους και γέλια εύχομαι σε όλους.

 

5 Comments

  1. Καλή Τσικνοπέμπτη Κατερίνα μου!
    Πολύ λαχταριστές οι προτάσεις σου!
    Και εμείς θα τσικνίσουμε στην Ν Αφρική, με μικρή παρέα, στο Braai, όπως λένε στα Afrikaans το BBQ.
    Προσανατολίζομαι σε μπουτάκια κοτόπουλο μαρινάρισμα με μέλι, σόγια σος, μουστάρδα, σκόρδο και λεμόνι και παραδοσιακά Ν Αφρικάνικα λουκάνικα (Boerewors) συνοδευμένα με πιτούλες και σαλάτα.
    Και του χρόνου με υγεία!

  2. Χριστίνα

    Κατερίνα μου, χρειάζομαι μια πρακτική συμβουλή για το καθάρισμα των μαντεμένιων σκευών. Τι προτείνεις;;;

    Υ.Γ.: είμαι ενθουσιασμένη με τις συνταγές σου!

    • τα βάζεις να μουλιάσουν με ζεστό νερό ετσι ώστε ό,τι έχει κολλήσει να ξεκολήσει χωρίς τρίψιμό τρίβουμε εάν χρειαστεί με το μαλακό του σφουγγαριού…..ξεπλένουμε και βάζουμε σε χαμηλή φωτιά ΝΑ ΣΤΕΓΝΏΣΕΙ και με ένα πινέλο αλείφουμε την επιφάνεια με σπορέλαιο

Σχολιάστε

