OLYMPUS DIGITAL CAMERA
comments 15

CHURROS ΜΕ ΣΟΚΟΛΑΤΑ

Κατερίνα:

Πολύ καιρό τώρα ήθελα να αρχίσω και πάλι να μπλογκάρω, αλλά όλο και κάτι καθυστερούσε αυτό το ξεκίνημα. Έτσι κατάφερα να αφήσω να περάσουν 2 χρόνια από την τελευταία φορά που έγραψα για τελευταία φορά στο πρώτο μου ιστολόγιο (www.eatthisandthat.blogspot.com).

Από τότε, βέβαια, έχουν αλλάξει πολλά πράγματα, τουλάχιστον όσον αφορά τις γνώσεις μου πάνω στο κομμάτι της μαγειρικής.

Σε αυτό το ιστολόγιο θα ασχοληθώ με τη μαγειρική και διάφορες συνταγές, καθώς επίσης θα γράφω και για μια νέα -για μένα- τεχνική μαγειρικής: τη μαγειρική σε κενό αέρος. Επιπλέον, θα συμμετέχει και ο σύζυγός μου στο κομμάτι των κρασιών.

CHURROS ΜΕ ΣΟΚΟΛΑΤΑ

Churros έχω φάει από πλανόδιους τόσο στη Granada της Ισπανίας (με σοκολάτα) όσο και στο Παρίσι (με ζάχαρη). Χρειάζεστε, εκτός από τα υλικά, και ένα κορνέ με κατσαρή μύτη. Η συνταγή δίνει 500 γρ. churros.

ΥΛΙΚΑ

250 γρ. νερό

15 γρ. ζάχαρη

1 πρέζα αλάτι

175 γρ. αλεύρι

1 αβγό

λάδι για τηγάνισμα

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Για όσους από σας είστε εξοικειωμένοι με παρασκευή ζύμης για σου, η συγκεκριμμένη συνταγή θα σας φανεί πάρα πολύ εύκολη και απλή .

Μέσα σε ένα κατσαρολάκι βράζουμε το νερό με τη ζάχαρη και ρίχνουμε το αλεύρι καθώς ανακατεύουμε με μία ξύλινη κουτάλα. Πρέπει να ανακατεύουμε δυνατά για να μη δημιουργηθούν γρομπαλάκια. Αφού σχηματιστεί μια μαλακιά ζύμη, και εκτός φωτιάς, ρίχνουμε το αβγό και ανακατεύουμε δυνατά. Συνεχίζουμε το ανακάτεμα μέχρι να ομογενοποιηθεί πολύ καλά το μείγμα και να αποκτήσουμε μια ζύμη ούτε πολύ ζουμερή ούτε πολύ σφιχτή. Την τοποθετούμε σε ένα κορνέ με κατσαρή άκρη.

Ζεσταίνουμε το λάδι μέχρι να φτάσει στους 190 C, κόβουμε churros στα 7 εκ. μάκρος και τηγανίζουμε για 3-4 λεπτά γυρίζοντας και από τις δύο πλευρές.

Στη συνέχεια τα τοποθετούμε πάνω σε χαρτί κουζίνας. Τα σερβίρουμε είτε με παχύρευστη ζεστή σοκολάτα είτε, πιο απλά, βουτηγμενα σε μείγμα κανελας και ζάχαρης.

BON APPETIT !!!

Γιώργος (ο σύζυγος):

Η Κατερίνα είναι τρομερή! Όσο αναλυτική και παραστατική είναι όταν μιλάει, τόσο λακωνική είναι όταν γράφει. Εγώ, που είμαι το αντίθετο, μεταξύ άλλων και σε αυτή την περίπτωση, θα συμπληρώσω τα κενά.

«Από τότε, βέβαια, έχουν αλλάξει πολλά πράγματα, τουλάχιστον όσον αφορά τις γνώσεις μου πάνω στο κομμάτι της μαγειρικής»: Η πρόταση αυτή περιγράφει με εξαιρετικά λιτό τρόπο την κατάστασή μας,  καθώς η αλήθεια είναι ότι, σε αυτά τα δύο χρόνια, η Κατερίνα αποφάσισε να αλλάξει οπτική γωνία στις αίθουσες διδασκαλίας και από καθηγήτρια να καθίσει ξανά στα θρανία, σε μια σχολή μαγειρικής. Για να το κάνει αυτό, έπρεπε βέβαια να ξεσπιτωθούμε. Όταν έγραφε λοιπόν το τελευταίο της post, πριν από 2 χρόνια, ήταν μια  καθηγήτρια από τη Θεσσαλονίκη που μαγείρευε ερασιτεχνικά, τώρα είναι μια επαγγελματίας μαγείρισσα που πειραματίζεται με νέες τεχνικές, στην Αθήνα. Και καθώς η γαστρονομία στο σπίτι μας είναι μια καθημερινή αναζήτηση, προέκυψε και το δικό μου φλερτ με το κρασί, το οποίο φαίνεται να καταλήγει σε μόνιμη σχέση.

Φυσικά, όπως θα δείτε σύντομα, σε αυτή την ιστορία υπάρχει και τρίτο μέρος, ο φοβερός και τρομερός Μάρκος, ο οποίος καταφέρνει να βρίσκεται μέσα σε όλα, με τους δικούς του πάντα όρους.

Όσο για τα συγκεκριμένα churros, τα οποία ανήκουν στην ιδιαίτερα αγαπημένη μας κατηγορία των φαγητών του δρόμου, έπαιξαν το ρόλο της εισαγωγής σε ένα κυριακάτικο brunch-υπερπαραγωγή που οργανώσαμε πρόσφατα με αγαπημένους φίλους. Super!

15 Comments

  1. Σίμος Πατιερίδης

    Έχω φάει τα συγκεκριμένα churros!!!!!!
    Αυτά της φωτογραφίας εννοώ.. Μούρλια! Σαν αυτά που έφαγα κι εγώ έξω απ’τη Γρανάδα!
    Tα συστήνω ανεπιφύλακτα!!!
    Σ
    ΥΓ. Άντε να δούμε πότε θα μάθουμε και για την σοκολάτα…
    Γιατί όπως λέει και η ισπανική παροιμία:
    ‘Las cosas claras.. y el chocolate espeso!

    • θα βάλω πολύ σύντομα και τη συνταγή με την παχύρρευστη σοκολάτα μόνο για σένα αγαπημένε μου, Σίμο!!!!
      Να σε γλυκάνω να μη μου στενοχωριέσαι για τίποτα.

      • Πολύ καλή φαίνεται η συνταγή! Θα την αναρτήσουμε και στο ispania.gr, αν δεν έχετε πρόβλημα.
        Περιμένουμε και τη σοκολάτα!

  2. coco

    Για μενα ηταν το καλυτερο πραγμα που εγινε η κατερινα μαγειρισσα γιατι ετσι μπορεσα να την γνωρισω…..σ~αγαπω πολλυ Κατερινα μου……

    • Εδώ τα πράγματα είναι αμοιβαία. Claudine μου….σε επόμενο μπλογκ θα βάλω το κέικ σου, το οποίο και έφτιαξα. Kαι όταν κάνετε τα τέλεια κουλουράκια με τους χουρμάδες (θα με φωνάξετε και μένα, εννοείται) θα βγάλουμε φωτογραφία και θα γράψω και γι’ αυτά!!!!

    • πολλά φιλιά σε όλη την οικογένεια Αλέξανδρε (ειδικά στον γιό σου)και να πεις στην Ενριέτε ότι θα το έχω και στα αγγλικά σε λίγο καιρό το μπλόγκ!!!!

  3. Το Ελενάκι

    Ελαφρώς θυμωμένη που ξεσπιτωθήκατε και δεν απολαμβάνω πια κι εγώ τις γαστριμαργικές συνάξεις σας, σπεύδω να δηλώσω φαν του μπλογκ, της κουζίνας και της οικογενείας σας γενικότερα. Τα σέβη μου.
    Ε.

  4. ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

    Κατερίνα σου εύχομαι να κάνεις τα όνειρά σου πραγματικότητα.
    Να μας συστήνεις εύκολες συνταγές, έτσι ώστε να μπορούμε κι εμείς με την σειρά μας να γευόμαστε τις προτάσεις σου στα σπίτια μας…μέχρι βέβαια να σε δούμε να μας τα σερβίρεις στο δικό σου εστιατόριο!!!

  5. ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

    Κατερίνα,

    καλή αρχή στο νέο σου ξεκίνημα. Ελπίζω να μας παρουσιάζεις εύκολες συνταγές, έτσι ώστε να μπορούμε να τις απολαμβάνουμε στο σπίτι μας…μέχρι να μας τις σερβίρεις στο δικό σου εστιατόριο!!!

    Good luck

  6. Ντίνα

    Παιδιά χαίρομαι αφάνταστα που μέσω της ευκαιρίας να βρίσκομαι ξανά κοντά στις γευστικές σας περιπέτειες θα μικρύνει λίγο και η απόσταση που μας χωρίζει. Μου έχετε λείψει πολύ!!! Βεβαίως δηλώνω από τώρα φαν του μπλογκ! Σας φιλώ και τους τρεις!!

  7. Έφη

    Επιτέλους άρχισες αυτό που περίμενα…..και μου τρέχουν τα σάλια…!!! Κατερινάκι καλή αρχή και να θυμάσαι οι οπαδοί σου περιμένουν με αγωνία τις γαστρονομικές σου προτάσεις…

  8. Ηω

    να μαι και εγω, η ασχετη μεταξυ σχετικων….θα ηθελα να γινω ο επισημος δοκιμαστης σου?????γινεται????
    ποτε θα κανουμε το επομενο brunch????????????????????
    φιλακια και ελπιζω A DEMAIN

Σχολιάστε

